Når en RMA bare tager for lang tid

I starten af sidste måned, stod mine fine Edifier e10BT Exclaim Connect højtalere af. Jeg havde ikke haft dem særlig længe, og var faktisk ret glad for dem.
Jeg fik hurtigt oprettet en RMA hos forhandleren, og sendte dem retur, da jeg fik et fragtseddel. Jeg regnede så med, at der ville gå en lille uge, inden der kom nogle nye.

Desværre viste det sig, at de ikke havde nogle på lager, og de skulle sendes til fabrikanten. Jeg fik mail et par dage senere, hvor de forventede levering 13/5-18. Dét kunne jeg snildt leve med, indtil jeg fik kigget ordentligt på mailen. Der stod 13/7-18 🙁

Lyden fra de indbyggede højtalere i min iMac er egentlig ganske god, men alligevel… Og så syntes jeg at skrivebordet så lidt tomt ud.

Kort sagt gad jeg ikke vente, så det endte med at jeg købte nogle nye. Jeg surfede lidt, uden egentlig at have nogen plan. Det skulle være Bluetooth og så skulle de se godt ud – gerne lidt Mac´ish 🙂

Valget faldt på et sæt Edifier E25 Luna Eclipse. De kom dagen efter jeg bestilte, og jeg er super tilfreds med dem. Når jeg får de andre tilbage ryger de til salg med det samme.

Skriv et svar