TV fra Yousee

Vi fik nok af TV-signalet fra Parknet i starten af marts måned. Efter at have set TV med pixelfejl siden december, besluttede vi os for at skifte til Yousee. Vi ville få lidt færre kanaler (som vi alligevel aldrig bruger) og web-TV, som mine børn var meget interesseret i.

En uge efter online bestillingen fik jeg brev fra dem, hvor der stod det hele skulle være etableret senest 18. marts 2016. Dét lød jo super godt. D. 19. prøvede jeg så, at indlæse de nye kanaler. Sort skærm. Jeg ringede så, og en supporter lovede det ville spille inden Påske. Der havde været en teknikker ude, som havde oprettet en sag. Jeg fik en lang teknisk forklaring, som jeg ikke forstod meget af.
I onsdags ringede jeg så igen, da der intet var sket. Situationen var efterhånden kriminel, da signalet fra Parknet ville blive slukket 1. april. Jeg forklarede medarbejderen i Kundeservice om situationen, og han sagde der ville komme en teknikker ud i løbet af nogle dage. Hvis jeg ikke havde signal d. 1. april, kunne jeg bare koble en computer til TV´et. Det var så her jeg blev sur, rigtig sur. Det endte med der blev oprettet en hastesag.

I dag kom der så en teknikker. Han skulle ned i kælderen… Min kone og jeg gik med ham ned. Der hang den ondeste fuglerede af kabler i et rack. Ham jeg snakkede med i telefonen, havde snakket om, at det skulle mærkes op. Der var nede i kælderen, at min kone lige fortalte at det rent faktisk var vores fibernet fra Parknet han stod og kiggede på :)Vores TV forbindelse sidder i et skab i vores opgang…. Vi gik tilbage, og han satte os på, og tog videre til næste opgave…

Jeg prøvede så en kanalsøgning, og fandt intet. Ringede til teknikeren igen. Han kom tilbage og satte et nyt filter på. Og så virkede det.

Jeg er mildest talt meget lidt imponeret af Yousee, og jeg gruer allerede for hvad der sker, hvis det går ned.

Skriv et svar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.